mandag 1. mars 2010

Det er vår i sikte...

Det er utrolig herlig å våkne 1 mars og se at gradestokken peker mot plussiden:)


Alle vårtegn mottas med stort TAKK!

De dagene jeg våkner om morgenen og solen skinner mot vinduene....de er GULL VERDT!
(ingen sol idag dessverre)
Da føles det nesten som om jeg kan ta kaffekoppen med meg ut, og sette meg på verandaen.
Ja....for det er akkurat det jeg lengter etter nå..!
Sette meg i en god stol, med kaffekoppen og en passe mengde interiør og hageblader.
Det er LYKKE!!!

Planlegge nye steg på veien mot DRØMMEHAGEN..
Se det spire og gro, beundre de vakre sommerfuglene som flyr forbi og høre humla surre omkring.
Ok....det siste er ikke riktig så idyllisk.....jeg blir rett og slett vill og smågal om noen vepser eller humler kommer for nære...hehe
<>
(",)







Ååååå som jeg GLEDER meg til VÅREN og SOMMEREN!!!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Å, så deilige sommerbilder du viser! Herlig det bildet med stolen og den hvite kassen med rosa blomster. :)

Fjordheim sa...

Kjære deg. Du kan å skape lenges etter varme dager.
Herlige sommerbilder du deler.
Må ut på verandaen i morgen å få bort snøen. Sola skinner her nå og den varmer litt i solveggen.
Herlig.
Ha ei flott uke :)

Unknown sa...

ÅÅÅh så deilig med litt sommerbilder!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Jeps, det gjelder å holde fokus, vi går skjønne tider i møte.
Nydelig sommerbilder hos deg,sukk.

Klem

Tonerose sa...

Så herlige bilder, du og du som jeg gleder meg! :o) Du tar så vakre bilder. Deilig med inspirerende sommerbilder -vi trenger det nå med all denna snøen! :O) Drømmenhagen ja, ser nå ut som om du har det allerede!!

Tusen takk for hjelpen på bloggen min forresten - nå tror jeg at det skulle være i orden! Fant iallefall trojaner i en sånn ned-tellingssak! Hjertelig takk! :o)

Gokos!

IngunnBW sa...

Nydelige bilder, sommerlig og vakkert som vi snart skal ha det gijen. Hvor jeg gleder meg til våren får ordentlig tak! Men i dag er det også flott, solen skinner og det drypper fra taker :) En herlig og vårlig dag som de har spådd skal gjenta seg ut uken. Minst! Tenk om det bare kunne blitt litt mildere netter, da hadde snesmeltingen virkelig fått fart på seg :)

God den humla du beskriver :D Sommer er ikke bare idyll, men du så mye bedre enn vinter!

Ønsker deg en deilig og vårlig uke :)

Turid sa...

Æ hørte humla suse.......vakre sommer minner!

FO - 2 sa...

Her kommer det en optimistisk hilsen fra meg. :))
Ønsker deg en like fin vår og sommer, som bildene dine.
Mye lykke, mange gleder og solskinn.
Ha fine dager! :)
KLEM.

Iselin sa...

Fikk en skikkelig sommerfølelse av disse bildene. Kjempefine sommerbilder! Og fin blogg med god inspirasjon. Jeg elsker også den romantiske stilen :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!

Åh, du kan tro vi er to som lengter etter gode vårdager og sommer.
Nydelige bilder hos deg, balsam for sjelen.

God klem