fredag 17. februar 2012

Detaljer fra kjøkkenet :)


Jeg har ikke vist bilder fra det nye kjøkkenet vårt enda.
Grunnen er egentlig at jeg vil få opp de tingene jeg vil ha på veggene først.
Det tar jo litt tid å bo seg til ;)
Men her kommer noen detaljer i allefall..


Synes lykta er så koselig. Det er et elektrisk "stearinlys" i den.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det er deilig at barna begynner å bli store og kan diske opp med noe godt på kjøkkenet!
Her har datteren vår laget scones. De er til og med glutenfrie. Det er jo en bragd i seg selv.
Ikke alltid like lett å få til flott bakverk, som er glutenfritt.



Perleblomst er så koselig å ha i hus på denne tiden av året.
Den bringer liksom litt vårfølelse inn i heimen.


En titt inn i glasskapet på kjøkkenet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥Spiskammers♥
På bildet under: ser dere litt av utsiden på spiskammerset vi fikk bygd inn.
Jeg har ønsket meg et såååå lenge!
Jeg er bare så utrolig fornøyd med det!
Spiseplassen vi hadde på kjøkkenet ble redusert, men vi fant en smart løsning på det.
Det fungerer utmerket.
Følg med videre...så kommer det bilder fra både spiskammers og resten av kjøkkenet:)



Idag er det favorittdagen min igjen.
♥FREDAG♥
Den skal nytes!
Ekstra deilig at solen skinner også :)
It makes me HAPPY!
God helg alle søte og velkommen til mine nye følgere!
Koselig

2 kommentarer:

Joy sa...

Mmm... Jag älskar nylagade scones!
Har du oppskriften på dessa glutenfrie?

Önskar dig och dine en härlig helg! Kram Joy

Fjordheim sa...

Kjempekoselige detaljer fra kjøkkenet. Gleder meg til å se mer. Et spisskammer skulle jeg veldig gjerne hatt. Den lykta var lur. Min kjære blåser ut alle lys når vi går ut av et rom. Hjelper ikke at jeg snart skal tilbake dit. Sikkert lurt, men veldig irreterende. Så ei slik lykt hadde vært midt i blinken.
Ha ei herlig uke :)