onsdag 11. mars 2009

Mang en idè starter i...

..hodet! Men så...,var det bare å videreformidle idèen ut i fingertuppene..hehe
Det er der det blir kortslutning et eller annet sted på veien, veldig ofte:) Flirer

Det er jo så mye annet man skulle ha gjort først!
Y
Men endelig har jeg fått gjort noen småting!


Gyngestolen kjøpte jeg på loppemarked for et år siden.
Den var brun, orange og møkkete...
Jeg måtte rive av alt inn til "beinet".
Malte, trakk om og stolen ble riktig så koselig:)
Men dette gjorde jeg altså ifjor.
Y
Det som er nytt er to puffer....Puffene er ikke nye, men trekket!
De hadde begynt å sprekke opp litt her og litt der, så jeg måtte sy nye trekk.
Det ble et i rosa med hvite prikker, og et i brunt med hvite prikker.


Jeg ble ganske fornøyd(",)
Denne koselig boksen kommer fra "Trend Design".
Fin?!!
Jeg synes det er så koselig med ting med fine tekster på!
"Home is where your story begins"
Skjønner???


Kunne ikke ha sånne fillete puffer!
Sånn er det med imiteringer noen ganger.
(Ikke så holdbart i lengden;)





Når vi snakker om "skinn"...hehe
Disse lysestakene gir så fint skinn!
De er kjøpt på "Country Chic". En søt butikk i Oslo.


Litt mer hjemmesnekring...
Denne kurven hadde et fryktelig slitt trekk. Men nå har jeg sydd nytt. Samme stoff som den ene puffen, men det gjør ikke noe! Den skal stå på badet med klyper i ....,laaangt unna puffen;)



Og så en liten "glamelding" til slutt...!
(Iallefall for meg..hihi)

Husker dere bjørkefiknene mine, som hadde frosset halvt ihjel i jula?
De mistet alle bladene sine, men jeg hadde ikke hjerte til å kaste dem...og nå:) "Cheese":)
Den som venter på noe godt, venter ei forjeves:)
Et varmt smil og god klem fra meg(",)

20 kommentarer:

h.espe sa...

Hei kjære du...
Nå har det blitt lenge siden jeg har vært innom deg. Håper det står bra til med deg???

Nydelig innlegg du har postet! Den gyngestolen du kjøpte på loppemarkedet ble såååå flott, og likeså puffene. Utrolig hva en kan få til, bare man er litt "nevenyttig" :o) Den boksen du har der, har jeg sett på her i Oslo, på Arkanza. Den er helt nydelig, og står høyt på ønskelisten over stæsj som jeg ønsker i hus.

Ha en riktig flott uke videre min venn - kos deg!!!

Goklem fra Hildegunn

My home is my Castle sa...

Så mye flott du viser :))
Så flink du er :)
Likte alt jeg, veldig godt...

Klem,Kari

Herskapelig shabby sa...

Så fint alt var!! Få flink du har vært! Likte den rosa puffen og boksen din ekstra godt :) Og gyngestolen, den var bare helt nydelig!!

Klemmer

FO - 2 sa...

Du har all grunn til å være fornøyd! :)
Både gyngestolen og puffene er veldig fine.
Det du viser av hjemmet ditt her er vakkert og stemningsfullt.
Og du har ikke ventet forgjeves, nei. Ficusen din skjønner nok at det er en ny vår i vente nå. ;)))
Kos deg og ha fine vårdager, gode du.
Klem.

Unknown sa...

Hurra for bjørkefikenen! ja jeg husker det, og er glad du ikke kastet den.
Lekkert lekkert.. du er god.
Den boksen var rålekker!

Fjordheim sa...

Så mye flott du viser. Den gyngestoler var virkelig flott, det samme er puffene. Det ble en herlig sittekrok. Like veldig godt den boksen. Nydelig tekst på den i tillegg til at den var flott dekorert.
Så flott at bjørekefiken din kom seg. Har et lite oliventre jeg tror frøs da vi var bortreist i nyttårshelga. Men jeg tviler på den kommer seg.
Ønsker deg ei flott helg :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flink du er! Skikkelig fint det der med "puff-make-over'en"! Mye man kan fikse med litt fantasi og flittige hender ;)
Klem

Randi sa...

Ååå....næmmen så utrolig koselig du ha gjort det...alt er sånn som jeg liker det. Det er så moro med noe nytt når man har klart å fikse noe selv...setter ennå mer pris på det da.:-)
Her er det rolige dager...grå tur, tar bilder..leker med photoshop og ja i det hele tatt lite som skjer.

Det er straks helg og da håper jeg vi får tid til å få ferdig prosjektene mine.

Ha en koselig kveld.
Klem

Noll54/Eva-Karin sa...

Åh vad fint har gjort det!Härliga färger!

Tävling hos mej!
Ha det så gott!
E-K/noll54

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Åååå...her var det jammen mange koselige bilder du...
Den boksen var jo utrolig flott da...

Ha en super søndag...

Anita sa...

DET ble veldig fint! Og den gyngestolen ble skikkelig fin, kan godt være veldig fornøyd med ALT!! Har en drøm om å finne en barnegynge stol på loppa jeg, men.... Ha en flott søndag fortsatt!

Laila sa...

Gyngestolen ble kjempefin og puffen også, lekkert ble det. Er nok mange bjørkfikener som er blitt kastet (forståelig nok) men de kommer som regel med nye blader.
Boksen er da bare helt skjønn.
Ha en fortsatt fin søndag

Annika Christensen sa...

I den där stolen längst upp vill jag sitta i. Ohh vad skönt det hade varit.
Annika

Marie sa...

Så fint du har laga det til. Kjkt å få tid til sånne ting som gjev så flott resultat :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snilling! Guri så produktiv du har vært, gyngestolen ble jo til en perle! Og puffene ble supersøte, så lekre.
Boksen var også knallfin, ikke skulle jeg hatt noe i mot den nei. Plass til mye rart i slike bokser.
Ha en fin dag.
Klem

Fjordheim sa...

Hei. Ja jeg har laget eggene selv. Kjøpte de billigste jeg fant på Europris og la på silkepapir og litt pynt. Litt klinete å drive med, men veldig kjekt å få de til så pass.
Ha en god dag :)

Hulda sa...

Så fantastisk mye fint i et innlegg! Den boksen likte jeg utrolig godt! Både i farger, bilder og tekst. En sånn kunne jeg tenkt meg, ja. ;)

hvorfor ikke... sa...

Å, så morro at den kommer med nye skudd! Oliventreet mitt har stått vissent i gangen i hele vinter, jeg har ikke hatt hjerte til å kaste det...bare passet godt på at ingen skulle kome borti, visne blader sitter ikke altfor godt...
Men nå, plutselig flere nye skudd;)
Juhuuu!

Så flott gyngestolen din ble, og puffene...utrolig flink du!
Ha en flott vårdag(?)her var det -6 i morges....

Fjordheim sa...

Innom for å ønske deg ei riktig god helg :)

Miss Midtjylland sa...

IIIh... en fin boks!! Ved du, om det er muligt at købe en sådan på nettet?