torsdag 22. november 2007

Heisann og hoppsan og falle-ralle-ra..(en smule julestemning nå ja)

Heisan..!
Nå trodde du kanskje at dette innlegget skulle handle om jul...men det skulle det ikke altså. Jeg er bare litt preget av all julemusikken jeg hører på om dagen skjønner du;)

Her kommer noen tydeligere bilder av gyngestolen min..
Synes den ble finest med saueskinn på..en riktig kosestol ;)
















































De siste dagene har vært så grå.. gikk en liten runde i hagen..alt der var så stusselig..men der blandt alt det visne, stod det en liten skatt.
























Nemlig DENNE søte lille rosen!
























Den fikk lov å bli med meg inn;)
Og nå henger den så fint på kjøkkenet mitt...til glede for.. iallefall meg:)
Morsomt at sånne små ting kan lyse opp en grå hverdag...!

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Takker for en nærmere titt på stolen.
Den er flott. Med og uten saueskinn.

En enkelt rose kan glede mye ja.
En "stayer". Herlig! :)

Fin fin fredag! :)

Garden Angel sa...

Takk for det Ida!
Ja roser er skjønne:)
Fin fredag til deg også!

Anonym sa...

En koselig jyngestol , og rosa den var jo nydelig! Så godt at det ikke skal no mere til en ei rose, for å glede seg over! Ha en fin fredag!