torsdag 22. mai 2008

Swing low sweet chariot ♥


Øøøønsker meg:)
Som den romantikeren jeg er, så ønsker jeg meg selvfølgelig en deilig hagehuske
!!!Har ønsket meg en i mange år nå...helt siden vi kjøpte eget bo....
Men så var det bare det å få plass til alle tingene man ønsker seg da;) hehe
Jeg burde egentlig hatt en hel park tilgjengelig. . .hihihi

Har 1000 idèer i hodet. . . , men det tar både tid og koster penger. . .så jeg må bare smøre meg med tålmodighet!
Den øverste her er bare vannvittig herlig!!!
Hvem kunne vel ikke kost seg glugg ihjel i den???
Det er en veldig bra nr 2 også!
Men hvor får man tak i disse skjønnhetene? Det er jo som regel de helt vanlige typene man ser rundt omkring. . . .
Har du noen spesielle sommerdrømmer?

14 kommentarer:

Emmeline sa...

For noen fantastiske hammocker....
Eller kanskje disse har et mer ekslusivt navn???
Her i huset er det dårlig med sommerdrømmer som inkluderer veldig eksklusive utemøbler og sånne ting. Det er i grunnen mer jordnære planer som å holde brunsnegler i sjakk med tankens kraft og andre planer jeg driver å tenker på- Blir spennende å se hvor mange av de tusen ideene du klarer å realisere iallefall:)

Anitas hus sa...

For en herlig hagehuske! Skulle gjerne hatt en som den øverste der:O) Har det samme (luksus)problemet som deg om dagen. 1000 idèer som svirrer rundt i hode, lurer bare på om jeg får tid til å sette de ut i live snart*ler*

Ha en strålende helg!
Klem:O)

Tea Kristin sa...

Kan ikke huske å ha sett noen så fine i noen butikker nei... :) Den øverste var spesielt fin!! :D

Min sommerdrøm nr. 1 er svømmebasseng! :P

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Tror jammen jeg setter meg ned og drømmer sammen med deg jeg...
Har tenkt å lage meg en soffaseng ute under bjørka i sommer - tror jeg, på IKEA så jeg noen metalldagsenger, og Kremmerhuset hadde noen fantastiske flotte "himmler" - ser for meg dette, himmelen drapert flott over senga og masse gode myke puter...
Ja,ja - drømme kan man jo...

Ha en koselig dag og helg...

Randi sa...

Åååå...noe så herlige sitteplasser. Hadde antagelig aldri kommet meg inn igjen om jeg hadde hatt sånne oaser av sitteplasser i hagen.
Jeg har så mange drømmer. Men akkurat nå drømmer jeg bare om sol og varme så jeg kan stulle og stelle i hagen.


Ha en fin helg kjære du.

Klem

Marie sa...

Er visst ei stund sidan eg var innom her hos deg. Blir lite tid til blogging om dagane...
Fleire nydelege innlegg her :)

God helg :)

FO - 2 sa...

Så fine hagehusker!
Jeg har en. Ble nesten inspirert til å pynte den litt... ;)
Jeg drømmer om en fin og solfylt sommer. Glede og frodig blomstring.
Glade jenter som vil på stranda hver eneste dag for å bade.
Det holder det.
Ønsker deg ei fin helg.
Her er det sommer allerede.
Håper det er det samme hos deg.
Kos deg.
God klem fra meg.

FO - 2 sa...

Forresten så drømmer jeg om å kunne kjøpe flott rottingsalong til terrassen, men de er så dyre..... Sukk. ;)

h.espe sa...

Tusen, tusen takk for den koselige kommentaren. Jeg blir gla' :o)

Forstår godt at du kunne ha tenkt deg å huske i en av de ja... Likte spesielt godt den første. Ja, ja - det blir når jeg får hus og hage det, og ja, det blir jo ike med det første.......

I dag har vært en skikkelig innedag. Æsj for et ekkelt vær! Men, har fått vært litt kreativ da, og laget litt kort. Nå er det snart Grand Prix som gjelder - må jo heie på Maria og Norge. Har trukket opp en flaske vin, og er snart klar for sofakroken.

Ha en herlig kveld, og flott søndag i morgen!!

Goklem fra meg:o)

Unknown sa...

Wow, så flotte...! Den øverste var jo bare herlig! Ja nå ble dette jammen min sommerdrøm også, hihi... Ser den for meg ute på terrassen her, skulle nok få skvist den inn blant alt det andre på et vis ;) Hvor fant du bildene? Aner ikke hvor de kan ha slike, skal prøve å google litt jeg! Ha en fin søndag :) Synnøve

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi hi, ja det er den plassen, den plassen. Jeg har plass, mer enn nok, men ikke til oppbevaring! Eller kanskje gressklipperen + annet kjedelig utstyr kan stå ute vinterstid, et lite plassbytte he he Fy flate så fine de hammockene er! drømme.......Nei du, ikke lett å få fatt i slike eksemplarer i Norge, hagemarkedet er tragisk spør du meg, kjedelig utvalg. At det skal væe så vanskelig å sprite opp disse hagesjappene. Tingen er å shoppe fra USA nå som dollaren er så lav, der kan man jo bade i flotte husker!
ha en flott dag
Klem

FO - 2 sa...

Hei igjen.
Innom for å si at jeg har en liten utfordring til deg på bloggen min. Om du vil ta den og har tid....
Fiiiiin uke ønskes deg! :)

Hulda sa...

Dette var jo noen deilige ønsker. :) Disse så herlige ut å sitte i. :) Likte så godt det første bildet i innlegget under. Nydelig.

Anonym sa...

Her var det mange koselige drømmer og innlegg, og den første hagehusken var jo helt nydelig. Men du, hvor fant du bildet? Er denne til salgs noe sted? Skulle gjerne undersøkt både pris og evt levering- så drømmen kanskje kan bli virkelighet