fredag 29. mai 2009

Det er bare et helt fantastisk ...

...vær her idag!
Solen skinner fra nesten skyfri himmel, og jeg koser meg ute;)
Jeg er rett og slett en solslikker!
Men aj...så fort sola tar, så man må passe seg..
Måtte bare ta med noen bilder fra hagen idag.
Ååååå så gøy det er med hage (sånn bortsett fra at det faktisk er mye jobb også)!
Jeg har iallefall klippet plenen før jeg satt meg ned i solen.
Det letter jo litt på samvittigheten, når man man koser seg i sola...og egentlig har mange andre inneoppgaver man burde fått unna;) hehe
Man må jo nyte sola mens den skinner, ikke sant?!



Har ikke fått kommentert noe på lange tider, men jeg tar en rask runde rundt i ny og ne.
Koser meg med de fine innleggene dere lager og lover å komme sterkere
tilbake med kommenteringen:)
Takker så mye til dere som legger igjen hilsen hos meg!
For det varmer!!!
Tusen takk(",)
Klem

12 kommentarer:

Randi sa...

Nydelige, sommerlig bilder.
Så koselig at du dukker opp en og annen gangen.:-)

Her regner og blåser det..null sol. men vi er loft sol i helgen....da skal jeg jobbe og i konfirmasjon. Men får kose meg innimellom:-)

Kos dere med go været.
Klem

hvorfor ikke... sa...

Jooooo! det må man! nyte sola mens den skinner - mener jeg.
herlige bilder, det nederste med fuglene var veldig flott!
God pinse!

Fjordheim sa...

Ja en må jo nyte sola mens en har den. Av erfaring vet en jo at regnværsdagene kommer, og da kan en drive inne. Nå er ikke jeg den som ligger så mye i sola. Men litt er det godt å være ute.
Nydelige bilder.
Ønsker deg ei riktig god pinsehelg :)

Turid sa...

Kos deg i sola du, så kan æ ta jobben inne , for her er det passe vær til det!
Ha ei herlig lang helg!

FO - 2 sa...

Fantastisk fin sommerstemning her hos deg, gjennom nydelige bilder!!! :)))
Herlig!
Takk for besøk og gode ord på bloggen min.
Du er god! :)
Ønsker deg en god sommer også, kjære deg.
Nyt dagene og kos deg.
Sommerklem fra meg.

Nå skal jeg kikke innom fotobloggen din også. ;)

Liv Elin sa...

Kjekt å se innlegg her igjen også - nydelige hagebilder av skjønne blomster hos deg !
Her i hagen blomstrer det også litt her og der , men er nok langt ifra noen hageentusiast - tror jeg ....Kanskje når ungene blir større og hu mor får mer fritid !? ;)

Mia sa...

Ja, er det ikke deilig med sommer, sol, varme og hage! Mine favoritt ting, alle fire (og som jeg nesten ikke kan få nok av...) Pinsen var superflott her hos meg, og det ser ut til av det var fint hos deg også. Nydelig bilder fra hagen din, rett og slett (og ja, jeg er enig med deg i at det er jobb med hage også... men du verden så moro alikevel).

Takk for dine søte hilsener hos meg, Angel! Jeg har også vært heller dårlig til å besøke andre blogger den siste tiden, men nå har den hektiske våren roet seg ned noe, så jeg gleder meg til å ta igjen "det tapte". Så får vi håpe på forsatt deilig sommervær i lange baner framover.

anne -moseplassen sa...

tihi, så artig gråtrostbilde :)
Vakre hagebilder fulle av god sommerstemning!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Hihi, godt å høre at det er flere som lar inne være inne og bare nyter ute. Vet, det har lett for å hope seg opp innendørs, men jeg øver meg noe innmari på å lukke øynene idet jeg går inn altandøren, det kommer seg, begynner å bli flink!
Herlige bilder og fuglebildet var jo så skjønt.
Ha en fin søndag da.
Klem

Prinsessen paa erten sa...

For en vakker blogg du har.... Jeg er "nyblogger", og lurer defor på hvor du fant den nydelige bakgrunnen?? Og hvordan du fikk han over i bloggen din? :)

Jonna sa...

Flotte bilder av flotte blomster (og fugler)
Nyt sola mens du har den, her har været vært schizofrent i dag og vekslet fra strålende sol til øsepøseregn i løpet av et øyeblikk.
Norsk sommer ;)

Anita sa...

Så utrolig skjønne bilder og de hjerterundstykkene! helledussen altså! Sånne vil jeg også lage :0) Kos deg du! Klem!