søndag 6. desember 2009

Jul i mitt hus ♥

Det begynner å nærme seg...      


...julesaker og ting dukker stadig opp her og der i huset....
De fleste gavene er i boks...herlig!
Vi hører på "kasetten"....ja dere hørte riktig...kasetten
av Eli og Teodor: Julestri og adventstid.
Den er en favoritt i adventstiden!
Selv om våre barn snart er tenåringer begge to...hehe
Det er jo bare lykke at vi har kasettspiller som virker:))
De synger om engler som daler ned i skjul....Men skjønne Teodor har ikke sett noen i skjulet sitt han..;)

Ønsker dere herlige dager fremover!!!

Får håpe nissefar ordner så jeg får blogget igjen snart?!
Spørs om jeg har vært snill nok da???
Klem(",)


5 kommentarer:

Ida sa...

Fortsatt god førjulstid til dere alle der. :)
Kos dere videre.
God klem fra meg.

TurboLotte sa...

Ja den er koselig. Vi har kjøpt en dobbel dvd med både teodor og titten tei. Og den med teodor og Eli i julen er favoritten her. Deilig avslappende i forhold til hysteriske cartoon network!

Randi sa...

ååå...den kasseten er bare så go...men vi har den ikke lenger den var vår favoritt i mange, mange år.

Er ikke i nærheten av ferdig til jul jeg. Lurer på om jeg finner noe energi til å bake og vaske litt i dag....må lete litt mere tror jeg:-)

Ha en fin førjulsdag
klem

Fjordheim sa...

Den kasetten, eller er det bare boka kanskje, men vi har i hvertfall boka. Husker jeg les den mange ganger for ungene da dei var små. Jeg hadde like stor glede av den som ungene.
Herlig å pynte litt til jul nå.
Kan tenke meg du har vært ganske så snill i det siste. Håepr julenissen har lagt merke til det.
Ønsker deg ei god uke :)

文章 sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,自拍,情色論壇,性感影片,正妹