søndag 6. desember 2009

Jul i mitt hus ♥

Det begynner å nærme seg...      


...julesaker og ting dukker stadig opp her og der i huset....
De fleste gavene er i boks...herlig!
Vi hører på "kasetten"....ja dere hørte riktig...kasetten
av Eli og Teodor: Julestri og adventstid.
Den er en favoritt i adventstiden!
Selv om våre barn snart er tenåringer begge to...hehe
Det er jo bare lykke at vi har kasettspiller som virker:))
De synger om engler som daler ned i skjul....Men skjønne Teodor har ikke sett noen i skjulet sitt han..;)

Ønsker dere herlige dager fremover!!!

Får håpe nissefar ordner så jeg får blogget igjen snart?!
Spørs om jeg har vært snill nok da???
Klem(",)


4 kommentarer:

FO - 2 sa...

Fortsatt god førjulstid til dere alle der. :)
Kos dere videre.
God klem fra meg.

Unknown sa...

Ja den er koselig. Vi har kjøpt en dobbel dvd med både teodor og titten tei. Og den med teodor og Eli i julen er favoritten her. Deilig avslappende i forhold til hysteriske cartoon network!

Randi sa...

ååå...den kasseten er bare så go...men vi har den ikke lenger den var vår favoritt i mange, mange år.

Er ikke i nærheten av ferdig til jul jeg. Lurer på om jeg finner noe energi til å bake og vaske litt i dag....må lete litt mere tror jeg:-)

Ha en fin førjulsdag
klem

Fjordheim sa...

Den kasetten, eller er det bare boka kanskje, men vi har i hvertfall boka. Husker jeg les den mange ganger for ungene da dei var små. Jeg hadde like stor glede av den som ungene.
Herlig å pynte litt til jul nå.
Kan tenke meg du har vært ganske så snill i det siste. Håepr julenissen har lagt merke til det.
Ønsker deg ei god uke :)