tirsdag 5. januar 2010

Jeg ble forelsket, der og da!

jupp....i en nisse!!!
Neida kjære....det er ikke deg jeg kaller en nisse...hehe
Men denne skjønne lille karen her.
Han satt der så taus i hyllen sin, med lua trekt godt ned i øynene...
Så beskjeden....og ydmyk....han var den siste!
Vil noen ta med meg hjem før jul tro?
Og gjett om jeg ville!
Enda mer overrasket ble jeg da jeg løftet han ned fra hyllen....Sååå myk og god han var!
Hvem sa at myke menn ikke var noe å trakte etter?

Hadde vel aldri trodd at jeg skulle finne meg en nissevenn før jul.
Jeg som har så dilla på engler!


For ikke å snakke om to...!
Da jeg siden fant tvillingbroren litt lenger inn i butikken, var gleden dobblet!
Juhuu.....
De har nå sittet på hver sin nytrukne puff(se innlegg lenger ned) og pyntet så fint opp til jul.
Noen av englene mine har blitt helårsengler med tiden...
Men helårsnisser er vel kanskje litt drøyt...hehe:)
Blir uansett ikke lett å pakke ned disse go`ingene.

Er som regel rask med å få julepynten vekk etter jul jeg, men i år koser jeg meg fremdeles med å ha pynten fremme. Det er så lunt og godt med alle lysene!
Uansett....fikk du en liten titt fra julen i stua hos meg(",)KLEM

8 kommentarer:

Tove E sa...

Heia!
Det er to søte nisser du har forelsket deg i :) En flott julestue har du,så kos deg så lenge du kan. Klem.

Anonym sa...

De to go'ingene er superherlige. *love*

Må bare spørre jeg - hvor fant du dem?

Sitter inne i pysjen, med prinsen på fanget og prinsessa i gostolen sin.
Ute er det minus 25 så vi dropper å bevege oss ut idag.

Håper du får en fin dag.

Klem jeanette

Fjordheim sa...

Jeg er ikke glad i nisser. Har ikke hatt en eneste nisse fremme i jula. Men dei to der, dei var jo søte da. tror kanskje det er litt fargen som gjør at dei er ekstra fine. Koselig julestue hos deg.
Jeg har tatt ut treet, men har fortsatt mye julepynt igjen. Blir nok tatt bort i løpet av uka
Ønsker deg en riktig god dag :)

Randi sa...

Hei min gode engel.( og jeg som er så glad i engler...ser nå at huset mitt er fylt av engler:-)

Her sitter jeg og koser meg med bildene av ditt vakre julehjem. Ser jo så koselig ut:-)
Og de nissene må jeg virkelig få høre hvor du kjøpte...de traff meg mitt i hjerte.:-)

Her er det 20 minus nå..frostrøyk så trærne er kritt hvite. Så i dag håper jeg solen når over frosten...sånn at jeg får noen riktige flotte vinter bilder.

Klem til deg

Anne (Moseplassen) sa...

så søt en nisse :)

Beate sa...

Godt Nyttår;)
På blogg ferd fant eg din fine blogg!
ååå,e tror eg og vart forelska i nissan;)
Kor har du fått tak i dem?Løp å kjøp;0}
Hit kommer eg tbake<3
klem fra Beate

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snille og riktig Godt Nyttår!
Takk for titten inn i din koselige stue.
Hehe, herlig nisse, har sansen for slike sjarmerende ansikt som får meg til å smile.
Her har jeg kastet julen på dør, kattunge og julepynt ble det bare kaos av:)
Ha det godt, vi blogges ved.
Varm klem

Forever Love sa...

Vet ikkke hvilken blogg du bruker jeg, men nydelige bilder i den andre!
Her skal jeg lese litt nå!
Ha en fin søndag og takk for hilsen!