lørdag 1. mai 2010

Fuglekvitter....

er noe av det herligste jeg vet å våkne til....samt. duften av nykokt kaffe;)
Det er ofte fuglekvitter kombinert med solstråler som glitrer igjennom gardinene...
Energinivået stiger med en gang! Så la oss håpe at det blir mange av dem:))

Det spirer og gror i min hage for tiden:)
Jeg virkelig bare ELSKER det!
Jeg utforsker hagen nesten hver dag, for så å oppdage at den blir bare frodigere og frodigere...juhuuu



Lørdagskosen er ferdig inntatt og nå begynner snart en ny uke.
Oooops....må visst passe meg...hehe
Så det ikke er jeg som blir frodigere og frodigere.
Ikke like sjarmerende det, som en frodig hage..!
Alt med måte!
Ha en fin søndag og en ny uke(",)

8 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Her som jeg bor landlig og idyllisk til er det fuglekvitter hver eneste morgen når jeg sitter i hagehuset ♥♥♥ Utrolig hærlig å høre på!! :))

Kjempefin blogg ♥

Nå er det natta her...

Ønsker dej en herlig søndag i morra!!! ♥

Klem ♥

Fjordheim sa...

Herlig med fuglekvitter. Ikke alltid like herlig når det kvittrer omtrent hele natten, men på morgenen er det fint.
Det er spennende å følge med på det som skjer i natueren nå. Stadig nye skudd og ting som titter opp av bakken.
Ønsker deg ei herlig uke :)

Randi sa...

Ja, det er en herlig tid.....men dere ligger en måned foran oss....for vet du hva?...i dag hadde vi skikkelig snøstorm!!! og jeg var ute i den timen det sto på! noe så deprimerende har jeg ikke vært borti! jeg var nesnødd!!.....vil ha vår!!!
Heldigvis og takkoglov så melder yr knaillvær til helgen....gubben hvor jeg gleder meg:-)

Ha en fiiiiin kveld

Tonerose sa...

NYDELIGE bilder du viser! Du klarer å fange så flotte stemninger,hver eneste gang jeg er innom deg blir jeg like imponert over hvor vakre bilder du har. Bloggen din er rett og slett kjempeskjønn! :o)

Hihi, skjønner deg SÅ godt - jeg tusler også rundt i hagen nesten flere ganger om dagen og titter etter endringer. Det skjer så mye i hagen om dagen! Og det er deilig..! :o) Lillegutt storkoser seg også, da får han nemlig sitte på armen og bare kose. Herlig! :o)

Ønsker deg en VIDUNDERLIG dag!

My little footprints sa...

Hei!
Takk for koselige ord som ble lagt igjen hos meg, de varmet <3

Jeg er enig med deg, det er lite som kan sammenlignes med fuglekvitter om morgenen! Det er herlig når solen slår inn igjennom sprekken i gardinene og fuglene kvitrer som bare det! Men solen er litt etterlengtet her om dagen da! Håper den dukker opp i helgen, og iallefall til 17 mai!
Ønsker deg alt godt for helgen og en flott 17 mai feiring!
Klemmer fra Beth

Lene S sa...

For en hærlig og vakker blogg du har!! Tilfeldig at jeg kikket innom...men d passet perfekt på en sånn grå og kjedelig (værmessig) dag vi har i tromsø nå! Kan bare si at fuglekvitter er noe sjelen min åsså lengter etter hele vinteren - og det artige e at jeg og venninna mi kjøpte 2 teddyfugler med ekte fuglelyd på museet like før jul. De har hjulpet oss gjennom mørket og da vår tredje samboer (vi e 3 stk, 30 åringer:) hørte de ble hun så rørt at hun begynte å gråte... Vel vel, nå hører vi ekte fuglekvitter åsså utenfor husene :)
Har du tatt alle bildene sjøl? Veldig fine iværtfall!! Vil åsså lære meg. Du har systemkamera antar jeg? Skal bokmerke bloggen din slik at jeg kan stikke innom nå og da! Mye inspirasjon på din side. Stå på og smiiil... Håper du har glade mai-dager! :o) *smask*

Garden Angel sa...

Hei Lene S
Så koselig med nytt besøk på bloggen min:))
Ja her har vi fine maidager, men håper juni blir enda bedre;)
Takk for hyggelig kommentar, som definitivt fikk meg til å smile:))
Ha en fin helg!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Haha, om all frodighet er sjarmerende kan diskuteres ja. Håper du har fine sommerdager og nyter det du er god for.
Klem