mandag 2. august 2010

Lost in...

...the garden...!!!
Det er akkurat det jeg er;)


Men nå har jeg klart å løsrive meg litt fra spade og jord.
 Jeg holder ikke på å jobber i hagen hele tiden altså...
Laaangt ifra...
Men....jeg elsker å nyte synet av alle blomstene!!!!
Det er skikkelig digg!
Ut med puter og pledd, rigge seg til i en god stol og nyte "utsikten" og duftene ikke minst!

Mynte, duftende roser, lavendel osv...



Har du sett for en stor avling med rips jeg har fått??!
Ikke mye saft å lage på den busken med det første :O)

Men så er det en av årets nye innkjøp også da, og da kan man vel ikke forvente seg for mye.

Har også falt for fristelsen å kjøpe noen nye roser i sommer.
Dette er en klatrerose. Den heter "Serenade".

Vi har hatt ferie noen dager nå, og da var vi i Sverige.
Jippi....jeg fikk min mann til å kjøre innom Karlstad og favorittbutikken min:)
( stort smiiil )
(",)
Jeg får blogge litt om godbitene jeg kjøpte der i neste innlegg.
Klem

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Mange flotte blomster i hagen din.
Vi var også en tur i Karlstad i sommer. Det regna som bare det, vi ble gjennomvåte da vi lette etter bilen.
Fant en blomsterbutikk som hadde en del fint. Må nok innom den byen en annen gang å se mer.
Ha en flott august :)