søndag 7. november 2010

Velkommen

..inn i mitt hjem.
Aj....så fort som tiden har gått.
De fleste bloggere har kommet seg inn fra hagen for lenge siden og så smått begynt med juleforberedelser.
Jeg har selvfølgelig også kommet meg inn nå.
Saften er drukket opp og blomstene har takket for seg.


Jeg lovte å vise flere bilder av miniatyr hageredskapene jeg kjøpte i sommer. Se bare så søte de er:)


Hva har jeg drevet med i det siste?
Jo, jeg har vært stamkunde på Finn.no og div. loppemarkeder.
Og det får jo følger må du vite...
Det har vært pussing og maling fra morgen til kveld...

Et skrivebord eller to, har det blitt...
 Dette er mitt. Har blitt veldig glad i det!
Stolene under kjøpte vi på loppemarked.
De fikk noen strøk med maling og nye trekk og...
 voila....!
 Rent vakre ble de!
På bildet under ser du de nye trekkene.
Det var ikke lett å finne riktig farge og mønster skal jeg love deg.
Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
 Her ser du min egen lille kosekrok;)
Kanskje i overkant mye dilldall for noen, men ikke for meg.
Må liksom omgi meg mange koselige ting.
Var heldig å finne settekassa på gjennvinningstasjonens gjennbrukscontainer.
Måtte male den da...hehe
I hyllene har jeg blandt annet små "minner" fra div. annledninger.
Koselig å ha de på skrivebordet. Jeg tar meg selv i å sitte og titte på tingene i hylla, med et smil om munnen..hihi

 Vi klarte ikke å dy oss i helgen da vi så "Juleskum" i butikken:)

Ønsker dere en ny, fin uke!




3 kommentarer:

Hulda sa...

Flotte bilder! Og koselig tekst fra deg. Jeg falt helt for det rosa skiltet du viser på det første bildet. Nydelig. Koselig med innlegg herfra din kant igjen. :)

Fjordheim sa...

Heisann. Koselig å finne et innlegg fra deg igjen. Ser at du har hatt nok å drive med i høst. Nydelig bord og stoler. Du har vært flink. Ja en må ha noe fint å se på. Om det er blomster eller noe dill av diverse slag. Syns stadig jeg finner ut at jeg trenger noe mer å sette på hyller og bord.
Har visst noen gamle stoler i kjelleren som skulle vært malt. Men har visst ikke helt den rette gløden til å beggynne med noen maleprosjekter nå.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

Alfa sa...

Nydelig kosekrok du har:)
Ha en flott dag.

Klem Alfa