tirsdag 30. oktober 2012

Take Life one sip at a time ♥

Mitt nye termokrus minner meg på noe viktig..
 

 
Nemlig om å ta livet i en "slurk" av gangen...
Det er jo så lett å gape over for mye.
Man vil jo så gjerne fikse alt...og for alle.
 
Det er jo ikke det at man ikke skal stille opp for andre.
Men man bør jo helst ta litt litt vare på seg selv også.
Da får man det overskuddet som trengs for å være tilstede for andre.
 
 


Alle trenger vi små "rasteplasser" på vår vei.
 

 
Julegleden har begynt å krype inn under huden på meg..
Det sitrer i gleden over å begynne å foreberede en koselig julefeiring for alle i familien.
Jeg har foreløpig klart å holde meg unna julemusikk.
Prøver å holde ut til slutten av november.
Da skal jeg pynte og dekorere huset.
Jeg gleder meg!
 
Takk for at du tittet innom (",)
 

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var jo et stilig krus.
Med viktige ord.
Er godt med alt en kan forberede tidlig til jul. Men julemusikk må vente til i desember ja.
Ønsker deg ei herlig uke :)

h.espe sa...

Hei på deg!
Så flott kaffekrus du har der, med sannhetens ord...!! Fikk forresten rent julestemning av bildene dine jeg - gleder meg til førjulstiden!

God helg til deg!

Klem fra Hildegunn

HD Wallpapers sa...

Nice post, things explained in details. Thank You.

12 sa...

Цветной принтер сканер Aficio MP

МФУ струйные широкоформатные, МФУ Canon, МФУ струйное HP DesignJet

Плоттеры, Струйный плоттер HP DesignJet, Струйный плоттер Epson Stylus Pro

Плоттер Epson, Струйный плоттер Epson Stylus Pro, Плоттер Epson SureColor

Плоттеры Canon, Плоттер CANON imagePROGRAF, МФУ Canon imagePROGRAF