mandag 17. mars 2008

Vårlig inspirasjon:)

YI går var vi på besøk hos faren min og samboeren hans.
Vi hadde et fantastisk vær!!!
Nydelig påskesol! Vi var ute hele dagen og kosa oss! Spiste årets første middag ute også:)
Ungene skle på akebrett og gikk på ski..
Mannfolka jobba litt innimellom.
Det var en nydelig dag! Jeg og min trofaste venn(kameraet) gikk oss en tur nedover langs skogkanten. Det var et fantastisk fugleliv. Som det bare kan være om våren!
Jeg fikk til og med knipset et bilde av en hakkespett!
Blir du med meg på vandringen?
Flott!
Hører du alle fuglelydene? Solen varmer i ansiktet! Grusen på stien knitrer under skoene...Vi må gå stille, smyge oss sakte bortover, så ikke fuglene blir skremt:)
Det sildrer vann nedover fjellknausene, under mosen...På grusveien er det spor etter hestesko..
Det er da jeg får denne følelsen, hjertet mitt bobler over av lykke! Jeg føler meg bare så utrolig heldig, som kan vandre i så vakre omgivelser!
Noen ganger er livet, bare rett og slett HERLIG!!!

(*Sometimes, is life just wonderful!!!
My photos here, are ment to be, inspiration of spring:)

YHåper jeg med disse bildene kan bringe litt vår inn i stuene deres!
God klem fra meg:))



















Ser du sauene smiler til deg?
















Ser du trollet med mosehår?








15 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Herlige bilder! Jeg eeeelsker våren! :)

Randi sa...

Åååå...jeg fikk frysninger nedover ryggen av innlegget ditt...varme frysninger.
Du aner ikke hvor godt det der gjorde i dag...for akkurat i dag ..som i går...snør og snør og snør det. Jeg er møkklei!!så innlegget ditt varmet meg lang inn i sjela. Jeg elsker våren og du hadde fanget den opp på en perfekt måte.
TUSEN TAKK :)

Klem

FO - 2 sa...

Flotte stemninger og vårbilder. :)
Vakkert.
Trollet, den glitrende snøen, den ene lille gule solen, glade barn osv. Herlig.
Ønsker deg en like fin tirsdag! :)
Klem fra meg.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Himmel og hav , for noen fine bilder, jepp fikk vårfølelse og vel så det. Og du ,tuuusen takk for awarden, blir helt rørt og litt satt ut. Enda engang 1000 takk !
Ønsker deg og dine en vidunderlig GOD PÅSKE.
Varme klemmer

Anita sa...

Såå flotte bilder!! Været er flott idag også, håper det varer!!! Ha en strålende påske!

Anonym sa...

Hej! Så otroligt koselig blogg =), liker den veldig gott =). Jag och min man ska till Oslo mellom 25 och 30 mars. Han ska på noen intervju och under de dagan vill jeg utforska Oslos interiør butikker. Lurer bara på om du har noen tips på vilka butikker du rekomenderar? =) skulle bli vanvitti gla..
(visst du lurer på min norsk.. hehe, ae ikke norsk, man min e ,så eg e fortsatt under opplaring =)

min e mail: julia.jakobsen@gmail.com

Ha en fantastisk dag.. =)

Mia sa...

Nyyyydelige bilder av det som ser ut til å ha vært en herlig dag! Vårlig og vakkert, sol og blå himmel. Og så flotte bilder av dyr da. Takk for at jeg fikk være med på turen. Håper påsken blir like fin for deg og dine!

Og du, tuuuusen takk for dine herlige kommentarer i bloggen min, jeg blir helt rørt og varm om hjertet av dine gode ord.

Garden Angel sa...

Hei Julia!
Takk for koselig kommentar hos meg!
Jeg vet ikke om så mange butikker i Oslo. Iallefall ikke hvor de befinner seg.
Men hvis du er heldig å finne fram til "Kremmerhuset" eller "Mols", så vet jeg at de har masse fint:)
Hvis dere tar turen til Sanvika storsenter, så har de ganske mange interiørbutikker der! En stor Panduro hobbybutikk har de også der.
Jeg handler for det meste i interiørbutikkene her rundt eller i Drammen.
Lykke til!

Anonym sa...

Så fantastiske bilder du har tatt...! Helt nydelig å se på, så heldige dere er, så ut som dere hadde det skikkelig kos :) Tusen tusen takk for awarden, du hadde fått den rett tilbake om du ikke allerede hadde den ;) Ønsker deg en kjempefin påske sammen med dine... Klem fra meg :)

mali-mo sa...

Kjempefine bilder du tar, deilige stemninger der. God påske!

Lene sa...

Hei i påskenatten :)

Tusen takk for at jeg fikk være med på turen - virkelig koskos! Utrolig flotte bilder og tekst i innlegget ditt. Plutselig var det ikke lengre så stusslig å komme hjem til kalde Norge - når man har såå fine dager å varme seg på :)

Har bladd meg nedover her - og du har bare hatt de herligste innlegg her siden sist :) Masse å kose seg med her hos deg i natt :) Likte så godt kjærlighetsinnlegget ditt - og jeg er også en som liker best å være sammen med mannen min til enhver tid :) Savner han alltid når vi ikke er sammen. Men, som du sier - også sunt å savne hverandre iblandt :))

Og tusen takk for de nydelige bilde langs elva - så har jeg ikke gått glipp av go`dagene her hjemme heller mens jeg har vært borte :) Blir rent bortskjemt med å få både i pose og sekk ;)

Riktig god påske til dere over elvebredden :) Vi snakkes helt sikkert - om dere ikke er bortreist :)

Goood klem fra meg :)

FO - 2 sa...

Innom for å ønske deg GOD PÅSKE! :)

Lene sa...

Hihiiiii :) Du - vi møtes nok på Playa del Solarium og, vi. Pleier vanligvis å ta en time eller time eller to når våren nærmer seg - men ikke gjort det i år. Kan likevel bare tenke meg at jeg får panikk når brunfargen forsvinner, hihi... DAAAA føler man seg hvit, da - selv om man i virkeligheten absolutt ikke er det.

Jeg sender åpningsmail til alle på mailadressen deres når bloggen er oppe og går - der får du alle instruksjoner. Høres skummelt ut, men det var altså ikke så vankselig - har ei bloggvenninde med lukket blogg fra før. Det var vel hennes blogg som også inspirerte meg til lukket.

Hehe, nesten glad det ikke er sol ute i dag ;) Hadde litt problemer her i går. Såååå deilig solskinn gjennom vinduene - og jeg gikk ut - aaaaaltfor tynnkledd, hehe. Jeg elsker sandaler på føttene, men måtte visst pent finne fram varmere fottøy ;)

Ha en fin dag der over elven :)
Goooood klem :)

Hilsen fra landet sa...

For en herlig, vakker og livgivende foto-vandring! Det er jo virkelig VÅR hos deg jo!

Her er det snøstorm...

Vil ønske deg en fortsatt riktig god påske! :-)

Catherine sa...

Inspiration of spring~indeed!!
I LOVE the shot of the evergreen & snow reflected in the window~A gorgeous capture!!
Cat