fredag 14. september 2012

Do what you LOVE and LOVE what you do!

 
Tiden er moden for HYGGE
 
Jeg prøver å ta meg tid til en deilig pust i bakken av og til.
Noe vi damer kanskje kan bli litt bedre på?!
Vi skal bare sette på en vaskemaskin, eller rydde litt på skrivebordet der eller
tørke litt her og ordne litt der..
 
Har ikke blitt så supergod på det enda, men jeg er mer bevisst på det i allefall ;)
Ofte spinner tankene videre på div oppgaver selv om man sitter rolig og spiser.
Så idag slår jeg et slag for en "time out"
Gi deg selv en halv time med noe du liker å slappe av med.
Det skal jeg!
Strikketøy og interiørblad blir min pause :)

 
Har noen tulipanløker som ligger og venter på meg.
Det er stor stas når de vakre tulipanene spretter opp om våren.
Gleder meg allerede.

 
Dette skal det definitivt bli mye av fremover..!


 
ØNSKER DEG EN DEILIG HØST!

5 kommentarer:

FO - 2 sa...

Jeg lover! (:
Jeg skal kose meg masse, masse...!
Akkurat nå nyter jeg en kopp te mens jeg har kost meg å se tilbake i bloggen din.
Det er så mye vakkert å se på her.
Det er en ren fryd!
Du er god! ♥

Ønsker deg en deilig høst også!
Ha fine dager!
KLEM.

Hulda sa...

Det har du helt rett i. Man må ta seg tid til avslapping også. :) Flotte bilder, du har fått fram ei god stemning her.

Unknown sa...

Så sant så sant. Det er ganske deilig i grunn å bare kunne være.... Flotte og stemningsfylte bilder du har og fin blogg
Anki

Fjordheim sa...

Ja en må ta seg noen pauser innimellom. Kjenner det blir mer viktig til eldre jeg blir. Litt kjedelig, men slik er det nå bare.
Flott med tulipanblomstring til våren, En må jobbe nå for å kunne nyte den.
Må sette litt løk her også. Er vel ikke lenge før frosten kommer, desverre.
Håper du blir bedre i nakken etterhvert. Kjedelig å ha vondt når en driver med data og lignende.
Takk for koselig hilsen hos meg. Setter stor pris på det.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Elisabeth sa...

Hei og takk for kommentar (og kompliment) på bloggen min! :-)
Veldig koslig syns jeg ;-)

Det er så sant det du skriver her, om å gjøre å huske på å leve litt i nuet :-)
Jeg har et forbedringspotensiale der jeg også... ;-)

Kos deg med høstløk og levende lys! Høsten er jo ikke så verst egentlig!! ;-)
Klem fra Elisabeth