søndag 23. september 2012

Høsten er fin, fordi..

Jeg har litt blandede følelser for høsten.
 
Derfor har jeg valgt å fokusere på det som er bra/koselig med høsten.
Høsten er fin fordi:
man kan kle seg med gode, varme klesplagg.
høsten har så mange fine farger.
man kan endelig tenne stearinlys.
vi fyrer i ovnen.
vi koser oss med varm drikke.
jeg har en herlig familie å kose meg sammen med.
det er en god følelse å ordne istand og sørge for at alle i familien har det de trenger før vinteren.
vi har mer tid til å gjøre ting inne.
høsten er en fin tid for hobbyting og baking.
jeg koser meg med bilder jeg har tatt igjennom sommeren.
jeg tar pleddet med meg opp i sofakroken om kvelden.
jeg liker å strikke/hekle/brodere på denne tiden.
 
julen nærmer seg og man kan forberede seg så smått til dette.
Anemonene står så fint i hagen og mange andre blomster
pryder ennå så vakkert der ute.
 
Høsten er egentlig ganske fin!
Synes du ikke?
 
 
 
 
 
Tusen takk for koselige kommentarer på forrige post.
You make me HAPPY!

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Jo høsten er flott, så lenge en ikke tenker på det som kommer etter. Syns vinteren er alt for lang og kald.
Men nå får vi nyte alt det flotte med høsten, leeeenge. Håper jeg.
Ønsker deg en herlig høst :)