lørdag 24. september 2011

Kjøkkenlengsel..♥

Vi har nå vært uten kjøkken i ca 4 uker.
Det er bare helt utrolig hvor godt man merker det, kan du si...

Det vil si at vi lever på " mikromat" og vasker opp i balje på badet.
Vi lever i et "bortskjemt" samfunn hvor man tar mye for gitt. Jammen godt å kjenne på savnet av de godene vi vanligvis omgir oss med ;)

Her har vi fått på plass taket. Veldig fornøyd med det.
Det er det mannen selv og hans bror som har lagt.

Vi har desverre vært litt uheldig med valg av snekker :(
Noe som har resultert i at vi har måttet gjøre endel arbeid på nytt.
Ikke gøy!
Det er ikke bare bare å rette veggene i gamle hus, men man bør jo være såpass ærlig (når man blir spurt) at man kan si ifra hvis det er noe man ikke fikser.
Det er jo faktisk ganske mye penger man legger i oppussingen, bare i materialene.
Uff....man vet nesten ikke om man skal le eller gråte!


Her holder vi på å fjerne flisene fra gulvet.


Her har vi fått jevnet gulvet med avrettingsmasse.
Ser jo bra ut allerede....hehe
Ser nesten litt "creamy" ut.

På bildet under ser dere det ferdige resultatet.
Vi er veldig fornøyd med gulvet!


Ikveld er vi bedt på middag hos lillesøster`n.
Gjett om vi gleder oss til å få servert noe annet enn mikro-mat (",)
Ha en fin helg videre!
Klem

4 kommentarer:

Hulda sa...

Skjønner at dere savner kjøkken nå, ja! Men, så lekkert det kommer til å bli! Gulvet er nydelig!

Karlotte sa...

Hei! Kom over bloggen din via NIB. Her var det mye gjennkjenning og sympati fra meg!! Vi har totalrennovert et gammelt landhandleri og levd med provosorisk kjøkken og oppvask i en bitteliten badevask i laaang tid - så her kjente jeg meg igjen;-)

Skal ta meg en tur innom igjen og ta en nærmere titt!

Ha en fin fin lørdag, klem fra Karlotte

Fjordheim sa...

Savnet av et kjøkken er vel den viktigste grunnen til at jeg ikke har lyst til å pusse opp kjøkkenet. Eller i hvertfall hadde gruet meg veldig visst vi skulle pusse det opp. Noe jeg egentlig har lyst til. Hehe. Litt av en oppsummering.
Det kommer til å bli kjempeflott hos dere. Håper det er mange som inviterer dere på middag
Ha en god søndag :)

lisje astrid's husblogg sa...

Wow! Gulvet er nydeleg!
Så spennande med kjøken..Gledar meg til å sjå eg og ;)

Ser ut til å bli utruleg lekkert!
Ønskar å takke deg for slike
fine ord♥

God søndag!

Klem frå Astrid ♥