fredag 9. september 2011

O herlige....

SOLSKINNSDAG !!!


Idag skinner solen i den kjære byen vår!
FANTASTISK!
Jeg skal benytte anledningen til å gå meg en tur og lufte kameraet mitt.
Tror jammen jeg må innom grønnsaksbodene på torget og titte litt også jeg.
Deilig å ha fri på en sånn dag da! Jeg føler meg heldig :)
Helgen skal benyttes til å rydde litt i hagen.
Kanskje jeg også får malt litt.
JIPPI!
S..O..L
(",)



Men at det er høst nå....det er vel bare et faktum.
Men høsten kan være vakker den ;)
Ha en strålende fin dag og helg!
Takker for hyggelige kommentarer og ønsker dere nye følgere av bloggen min velkommen!
Setter stor pris på dere!

PS: oppdatering fra kjøkkenet kommer etterhvert som det er noe nytt å vise...

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte bilder! Nydelig det av sommerfuglen. Her nord har vi også solskinn i dag. :)

Fjordheim sa...

Herlig med sol og det å kjenne at sola faktisk varmer litt fortsatt. I går på jobb grilla vi middagen ute, herlig. Kosa oss veldig i solveggen.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Anne (Moseplassen) sa...

Yey! Deilig soldag her også, og det gjorde godt :)

Iren sa...

Så flott blogg du har :o) Og måtte nesten le litt jeg trodde jeg så mitt eget sommfuglbilde nå *lol* men det var det jo ikke ;) Jeg er også så gla å ta slike bilder skjønner du ;)

Ha en fin dag :o)

Iren