lørdag 10. september 2011

Lunhet og høstkos..♥

FOTO: Garden Angel

Igår var jeg på torget i SOLSKINNET :)
Herlig!
Flotte bugnende boder med grønnsaker, frukt/bær og et hav av blomster.
De eplene er akkurat like gode som de ser ut!
Det deilige skjerfet fikk jeg av en venninde til bursdagen min.
Det er fra CREAM. Jeg bare ELSKER klærne fra CREAM.
Idag har datteren vår og jeg vært på shopping.
Og jammen så ble det noen nye Cream klær på meg også.
Nye vinterstøvler og høstklær er handlet inn.
Høsten har rett og slett vært lun og vakker de siste dagene.
Nå skal vi se videre på "Skal vi Danse".
Hvem er DIN favoritt?


4 kommentarer:

Magdalena sa...

så nyyydelg stemning...

Unknown sa...

For et herlig høstbilde;)
God stemning;)
Jeg og elsker Cream klærne, og nå har de jo kommet med barneklær og, masse fint;)

Fin blogg, hit kommer jeg gjerne igjen...

Klem Line

Marie sa...

Skjønt bilde :)
Eg er igrunnen ikkje noko haustmenneske, er ikkje glad i at det blir mørkt både morgon og kveld. Likevel likar eg roa som seinkar seg, det er ikkje så mange krav til at du stadig skal vere på farten. Det er heilt greit å tenne lys og kose seg inne i godstolen :)

God søndag :)

Fjordheim sa...

Et herlig bide med skjønn høststemning.
Nydelgi det skjerfet.
Ønsker deg ei riktig god uke :)